Lite Nytt !


Jaha så var utställningarna över för i år,
Kan väl inte påstå att jag är nöjd med resultatet ifrån mässan, men men....

Vi gjorde iallafall en snygg avslutning.

BIS- R UPPFÖDARGRUPP på Sora Stockholm går inta av för hackor.



Hur snygg som helst, nästa år blir vi giftiga.

Från vänster
Puggens Vilhelmina, P Margareta, P Party-girl, P Hannah

Detta var Minas första officella utställning, hon gick i täten på gruppen med Johanna i snöret, Mina gick som hon aldrig gjort något annat, hon stod och insög fotoblixtrarna som om alla var där för bara henne:)

Till skillnad mot hennes mamma som kräkts innan vi gick in i ringen,och ville inte stå, vet inte om det var tävlings nerverna :))

jag kommer inte gå in på några detaljer av bedömningarna av kända orsaker.... :)


Något kul :)
Jag har köpte en ny hane, tillsammans med Cathrin kennel P'zazz & Carol Kennel Chamris

Världens gulligaste pojke





Mer kort kommer han är bara 7v på kortet, han har redan flyttat hem till Carola & Therese.
Cathrin, Amanda Johanna och jag kommer i jul helgen och myser med honom.

/Lena

Kommentarer
Postat av: Thilda & Pilla

Ni rockar fett!!!!!

2009-12-14 @ 14:34:52
URL: http://www.precioushills.se
Postat av: Carola

Ni är så välkomna! Lillkillen mår topp och jag kan meddela alla som kommer till Söräng i jul att det blir köpebröd för det blir inget gjort med denna klimp intill sig, man blir som förlamad och sjunker ner i soffhörnet och myser lite till vid minsta försök till ansats av att göra något nyttigt ;P

Kramar från Carola & Lillkillen (Ester hälsar visst också)

2009-12-14 @ 16:57:14
Postat av: Riikka

Åh, va fin han är! Supersnygg! Grattis till er ALLA!

2009-12-15 @ 09:35:17
URL: http://www.socomical.com
Postat av: Nacho & Co

Vilken kille ni skaffat!! Lovely, o grattis igen till grupp placeringen!!



Nacho, Chili & Co.

2009-12-15 @ 13:48:40
URL: http://www.nacho.cybersite.se
Postat av: Nacho & Co

Menar såklart BIS-R placering!!

2009-12-15 @ 13:49:43
URL: http://www.nacho.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0