I MORGON !!!!!

Det händer mkt nu, i och för sig så händer det alltid mkt i mitt liv. Är det inte med hundar, jobb, så är det med moster. Just nu håller vi på och tömmer mosters lägenhet, vilket inte är så lätt. tanterna har samlat på sig mkt under sina 90 och 100 åriga liv.

Nu har jag lite möbler på blocket, igår hade jag satt in matmöbeln, tror jag var för billig, för det ringde hysteriskt hela dagen, och jag kom inte åt någon dator för att ta bort annonsen. :))
Är det någon som vill ha en gammal sekretär typ 60-70 år, 2 bokhyllor inte IKEA så dessa håller, och ett vitrin skåp.
Så är det bara att höra av sig.






Sedan har ju Anneli löpt, hade inte tänkt para förrän om 1 år, men kom på att det var bättre nu.
Men den ena hane jag ville para med ville inte para Anneli, så det blev till att hitta en "ny".
Hade en jättetur och fick tag på en skitsnygg hane, nej han är inte blå/svart men precis som Anneli helt ok i pläs och färg. Men han har ett underbart vackert huvud, Parningen gick perfekt så nu är det upp till anneli om det blir några svarta puggens puppar i feb.

Imorgon är det GLÖGGPARTY för Puggens hundar + ägare. Plats Danderyd-Täby brukshundsklubb.
kl 13-16 Välkommna.

Ha det så bra  Lena

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej Lena!

Meen Annelie puppar!!!Vill ha!!!vill ha!! Skicka till norrbotten!

Lycka till¨

Kramar från norr.

2009-12-05 @ 09:25:41
URL: http://www.precioushills.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0