Vilken dag :))

Igår var det utställning i Norrköping, det var väl inte jättemycket mopsar anmälda, 6 valpar & typ 37 vuxna. Jag , Johanna, Cathrin & Amanda samåkte som vi oftast gör. Jag & cathrin sitter och snackar medan de yngre sover i baksätet. Den yngsta som skulle delta i Juniorhandling var nog lite extra sliten. Hon hade varit på kalas och sovit över dan innan, då sådant kommer alltid efteråt. Idag får du sova ut Amanda.

Amanda lika duktig som vanlig men eftersom Pia är dräktig fick hon damma av mammas
 multi ch Tibbe. Ja jag kan ju inte det där med Juniorhandling så bra för jag tyckte ju alltid att Amanda är BÄST & SÖTAST. men domaren tackade Amanda innan finalringen. Undrar lite om den där domaren......  :))

Vi hade med oss Anneli Bondarv's Cayenne, Puggens Verner (valp) Highesteem Olympia "Ollie" Och Puggens Queen Qristine "Ester" med sin matte Carola.

Verner blev BIR-Valp :)) Tyvärr så fick inga bilder på honom, valparna gick i en annan ring.

Anneli vann sin klass med ck och slutade som 2:a bästa tik, :)) Min svarta lilla älskling

Ollie kom 2:a i sin klass med ck och slutade som 4 bästa tik, Kanon

Sist men inte minst ESTER, säger bara äntligen. Den tiken är sååååå fin, kul att denna domare såg detta.

BIR CERT CACIB  PUGGENS QUEEN QRISTIN



GRATTIS Carola & Therese,

Nu tar vi nya friska tag till vallentuna nästa vecka.
Sedan börjar det dra ihop sig för Maggan, i början av nästa vecka hoppas vi.

Det finns valpar på Faunus kennel hos Gun Bergquist i Vallentuna. de är efter vår Lillis.
OM allt går bra, (de är bara 2 v) så finns det 4+2.   tele  08-51174230

Ha en bra dag nu ska jag ut i skogen.  /Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Grattis till de fina resultaten!

Nu är jag ledig i några veckor så hojta till när du har tid för en kopp kaffe och lite skitsnack :-)

2009-08-17 @ 11:39:42
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Nettan

Grattis till alla fina resultat !

Här är det full rulle nu när Falcon kommit hem och mycket träning varje dag !



See you sunday !

2009-08-17 @ 11:58:31
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: isabelle

Gud vilken söt hund :)

2009-08-17 @ 12:30:53
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: Christina

jag tackar gärna ja till skjuts !

skulle underlätta massor för mig det :D

hör av dig när du skulle kunna.

KRAM

2009-08-17 @ 20:23:21
URL: http://choglund.blogspot.com
Postat av: Annagreta

Grattis till de fina resultaten i Norrköping!

2009-08-17 @ 21:49:32
URL: http://www.tootickis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0