Puggens Viktoria of Sweden

Nu har hon flyttat :((, I förra veckan var Annjoe här och hämtade Vicky hos Helen & Moa. Tur att jag inte var där när hon åkte. Hon flyttar nu till Annjoe på Anjos kennel i Brasilien
Johanna och jag var där dagen innan och tog några kort på Brasiliens nya stjärna "ler".







Vicky och Verner



Verner ger syrran en puss.




Synd att det inte kom så många på träningen igår, den var jättebra, vi lärde oss mkt nytt.

Ska vi prova dessa nya färdigheter på söndag.

Jag har ju semester fortfarande men det är ändå skönt att det är fredag, jag gillar fredagar.

Nu börjar det närma sig för Maggan, hoppas att allt går bra.

                                                                           /Lena

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej Lena och Johanna!

Tack för en superbra träning! Det behövde Ollie verkligen, framför allt bordet-träningen :-)

Trodde ni skulle jkomma o fika idag....

KRam Cathrin

2009-08-21 @ 17:46:29
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Cathrin igen

Men jag glömde ju skriva om Vickan! Söta fina Vickan, jag är säker på att hon kommer att göra succeé i Brasilien! Ingen alls dålig representant för rasen, en himla bra ens kulle jag vilja säga :-)!



KRam Cathrin

2009-08-21 @ 17:48:50
Postat av: Cilla

Mina är megastolt över sin syrra!

2009-08-21 @ 17:52:26
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Riikka

Vicky är jättesöt, ni kan vara stolt över henne. Lycka till med Maggan! Kram!

2009-08-21 @ 22:54:55
Postat av: Nacho & Co

Tack för en superbra träning igår! Vi är laddade inför söndagens utställning. Vickan kommer att rocka-fett i brasilien! :)



/NAcho & Co.

2009-08-21 @ 23:40:18
URL: http://nacho.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0