PRESENT.

Tyvärr så har det hänt en hel del här hemma så jag har inte hunnit med Bloggen. Så blir det ibland.

Men här kommer present bilderna ifrån min födelsedag.



Släkten står samlad för att se den stora present öppningen.



Jag fick en skolåda med 8 kuvert i.



Börjar att sprätta första kuveret.



Detta läser jag, eftersom jag är mkt flygrädd så var jag säker på att de på något sätt lurade mig, trodde jag fått en resa T&R till Arlanda.

Kuvert 2



Jag blev så nervös av kuvert 1 att jag inte fattade något när jag skulle gissa vart jag är på väg.



Fattar fortfarande ingenting ????????



Nu ramlade poletten ner



Japp CRUFTS



Fick även FICKPENGAR :))))







Alla som varit så himla gulliga och gratulerat mig med detta.

TACK än en gång, Jag blev så jätteglad.




Av min Make fick jag ett annat paket.



Jag gillar små hårda paket.



Yes en STOR diamantring. TACK Älskling.






TACK FÖR ALLA FINA BLOMMOR & JÄTTEFINA PRESENTER.    /Kram Lena

.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Halloj Lena! Den har jag sett förut faktisk ;D

Vad mycket fina presenter du fick!!

Kram

2009-08-14 @ 20:17:41
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Anki&Eric

Åh, en så underbar present !!!!och en så underbar ring !!! En så härlig dag du måste ha haft, med släkt och vänner :-)

Ha en lika underbar i "after 50"

KRAMAR från oss på Tuggelites



2009-08-15 @ 14:21:59
URL: http://www.tuggelites.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0