Onsdag!

Ja ha så har man jobbat två nätter, levererat 3 valpar. då återstår bara en valp och tre nätter av denna vecka.:(

jag jobbar hela påsken :( vet inte varför det blir så men jag jobbar alltid påsk, och Lilla Stockholm är ju alltid på påsk.

Fåglarna har fullt upp att hämta hundhår på vår tomt, jag tror om man tittar i alla fågelholkar runt omkring hos våra grannar och så. Är det nog som att bo i finare områden med lyx bädd. Fick just se en domherre :) på med kameran och smög mig på, vips så var de borta. men jag vet att han är där.....

När Janne ska åka ut till spårmarkerna så sätter han sig i trappen för att knyta kängorna:))
Anneli har bestämt att hon är husses hund och ska med på sådana roliga aktiviteter. Hon är duktig på att visa Verner och Vickan hur och vad man gör för att hjälpa till









På fredag är det som sagt Lilla Stockholm.
Vi har anmält 3 hundar + att några ifrån Puggens kommer. Ska bli kul att träffas igen.

Ni som kommer långt bortifrån förbered er på parkerings problem, finns nämligen inga parkeringar vi Kista Mässan.

Ha det så bra  Lena

Kommentarer
Postat av: Lisen

Helloj kennelmamma.

Min mail funkar inte men gå gärna in på

www.nasetveterinaren.com, gå in på månadens patient, vår egen LILLA PUGGENS GÖSTA GIGOLO

Världens goaste vetrinär.

Ha en GLAD PÅSK på jobb och lycka till på utställningen

Kram från en som nog har börjat må lite illa, hoppas jag klarar mej från magsjukeeländet

Lisen

2009-04-08 @ 17:17:45
URL: http://www.chadnaskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0