Städat!

Idag har vi börjat och städa, både uppe och nere. Pust.
Nisse hade vissa klagomål på den nya dammsugaren, men jag gick inte på det han fick dammsuga iallafall.
Jessica klagar över att hon har ont i benet, blev sparkad av en häst ihelgen. men jag tycker att skurborsten funkar som en krycka.

jag glömde sätta in ett kort på min kompis och mig. Hon var påkskärring och jag fick ett fin fint kort med en kyckling på.



För er som undrar så är påskkärringen till vänster:))

Igår var Cathrin, Jag & hundarna på en sväng.
Tycker namnet på ett av våra ställen är så vackert.



Skulle man kunna ha som kennelnamn :))

Fågelsångens Gullan :))

Återkommer  Lena










Kommentarer
Postat av: Malin

Skrattar gott åt Nisses & Jessicas klagomål. Det där känner man igen från tonåringarna här hemma ;)))



Jösses Lena, trodde ju att det var du som var påskkärringen ;))) Nej men skämt å sido...Jocelyn är ju världens goaste lilla tjej. Hon var så söt där hon sprang runt å hälsade på alla. En liten slant fick hon såklart, som tack för den fina påskteckningen.



Kennelnamnsförslagen är redan inskickade. Vågar inte ändra mer nu, för då tror jag att SKK får spunk på mig ;)))



Kanske vi ses på ringträningen ikväll? Jag har inte bestämt ännu om jag ska gå. Får se vilket humör jag är på ;)))



Have a nice day!

2009-04-14 @ 13:58:42
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Nacho & CoN

2009-04-14 @ 22:52:46
URL: http://www.nogg.se/nachoman
Postat av: Nacho & Co

Jocelyn hälsar att det var kul att se er på ringträningen!



/Francisco

2009-04-14 @ 22:53:54
URL: http://www.nogg.se/nachoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0