Ledsen!

Har inte haft lust att skriva idag, fick ett mejl av en uppfödare kollega i morse om en av hennes valpköpare som förlorat sin hund. Skrev svar. Sedan åkte jag och handlade, när jag kom hem hade Nisse dammsugit och torkat golven;)

Satte mig vi datorn och kollade runt. Var inne på Linns blogg och läste. Då fattade jag vem som förlorat sin mops.

Anna förlorade sin svarta hane för 3 v sedan och igår så slutatde hjärtat slå på hennes yngre hane under en sövning för att kolla tonsillerna. De lyckdes inte få igång det igen.
Fy va hemskt, tänker verkligen på dig Anna. Det går inte i sin vildaste fantasi att förstå hur det är att förlora en mopskompis.

Detta händer flera gånger per år att våra trubbnosar dör under narkosen. nu säger jag inte att veterinären där Anna var inte var bra, det var dom säkert. Men det jag säger är att fråga alltid veterinären om han/hon sövt trubbisar. åk heller ett par extra mil till en veterinär som har erfarenhet av mopsar.

Anna om du läser detta och det är något jag kan hjälpa dig med så hör av dig.
Vet att dina 3 mopsar har det bra och är tillsammans i mopshimlen. / Lena

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! För det första; gud vad hemskt att mista sin lilla hund :(



För det andra: Jag och min sambo planerar att köpa en mops, och undrar ifall ni kommer ha någon kull iår?



Ha en bra dag!



([email protected]

2009-04-24 @ 10:55:05
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja livet är hårt =( Tack för att du tänker på mig.

Jag vill bara säga att jag var väldigt noga med att se till att min lilla gosse var i rätta händer,

Här lämnas inget åt slumpen då det gäller mina små.

Tyvärr händer det som inte får hända endå. / Anna

2009-04-28 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0