Ledig!

Jag har jobbat hela påsken, som ni säkert har förstått. Det kan man enkelt se om man tittar på vädret.
Över 20 grader och strålande sol hela helgen då jag ligger och sover. Nu idag så går jag av och är ledig i 9 nätter. titta ut, dimma, 5+, grått. KUL!!!!

Utställningen i fredags var väl ingen större hit.
Lillis 3 bhkl, steffe vann juniorklassen med HP, Anneli och Pia släta 1:or , Ester 3:a m ck i unghundsklass, och Solan 3:a i juniorklass. Bästa Uppfödargrupp av 3 st.
Men vi gläder oss åt vårta Juniorhandling ekipage. Anamda och Pia komm BIS 2 av 17 st juniorer:)))) och är därmed kvalificerad till SM Juniorhandling på Stora Stockholm. bilderna har jag tagit ifrån Amandas blogg   http://volkyria.blogg.se/





GRATTIS AMANDA OCH PIA,  mina supersöta tjejer.   Kram Lena


Påsken är slut så också allt godis!



Nu blir det både terror maskin och cykel + prommenader.......


Denna vecka ska Vickan till Helene och Moa, så Verner får vara med i våran flock och inte vara i valplådan längre.
De utvecklas mkt trevligt, jag är mkt nöjd än så länge. Maggan håller som bäst på att tappa all päls annars börjar hon bli riktigt fin i kroppen. Ska anmäla henne till några utställningar framöver.
Funderar på OM jag ska para henne på kommande löp eller.... Risken är väl stor att jag vill spara något då med:))

Nu ska jag sova några timmar för att se om molnen försvinner:)))

Sätter in en bild på älsklings Bettan, hon är så himla fotogenic. Hon blir aldrig dålig på en bild, eller hur??



Hörs Lena

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha gulliga Bettan!!!!



Ja utställningen i fredags gick verkligen i Tangetoppens tecken. Själv så valde jag att inte ställa någon av mina. Hade hört en del innan, så jag hade på känn att det var bättre att åka dit som åskådare. Trist när det äntligen är en utställning i närheten....men så blir det ibland. Vi tar nya tag i Västerås!!!



Grattis till Amanda och Pia! BIS-2! Wow, inte illa pinkat!



Lycka till med framtida motion, som kommer som ett brev på posten efter en godisfylld Påsk.



// Malin

2009-04-13 @ 12:09:58
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Cilla

Grattis till Amanda och Pia!!!



Skönt att du är långledig nu, jag har också jobbat hela helgen och är så där lagomt trött idag.

Hade tänkt komma till Kista i fredags, men insåg att jag var alldeles för trött.

Den lilla Mina håller precis nu på att läxa upp Esther som råkade kliva på hennes lilla kringla, hon blev tokarg! :-D Hon är en bestämd liten dam, men hon har ett underbart samlat temperament.

Hoppas att vi ses snart!

2009-04-13 @ 14:44:22
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Amanda

Haha, vilken underbar bild på underbara Bettan!

Tack för gratulationerna! Skönt att ha det färdigt, kvalificeringen!:)

Pussa på bettan från mig!

2009-04-13 @ 21:17:23
URL: http://volkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0