JANNES FÖDELSEDAG!

Idag är det Jannes födelsedag, han fick en del i dammsugaren jag köpte igår. Han blev jätteglad.

GRATTIS ÄLSKLING, vet att du ville ha en GPS som du kan ha när du lägger spår, men man har med nytta av en dammsugar.



Var tvungen att prova på en gång. Och då menar jag tvungen...

Själv åkte han som vanligt ut till skogen kl 8. Somnar han väl i soffan innan kalaset:)

jag fick hoppa upp och skjutsa Nisse till Kista Mässan då bussarna inte går så bra på söndagar.
Han jobbar till 16.30 då är det dax att hämta.

Kl 18 är det dax för besiktning av de små huliganerna. Sedan kan de börja flytta.
Cilla jag vaknar vid 8 imorgon så om kan vara här vid 10:))) nä jag bara skojar, hör av dig när du kan/vill hämta pärlan.

jag jobbar 19,30 och vid 16 åker valdemar.

Idag kommer det bli bilder på Janne, han gillar det. Frågar alltid om jag ska fota honom för att lägga ut på bloggen.
Jag har ju nästan tackat nej, med några undantag. Men idag ska han bli fotad.

Vill också passa på att skicka ett JÄTTESTORT GRATTIS till Susse som fyllde år igår.  (Irmelins kennel)

Nu har vi varit och besiktigat valparna hos Monica, det gick jättebra. Nu kan de börja flytta :)))

Jag hade förberätt middagen så Janne satte in den i ugnen så den var färdig precis när vi kom hem.



Grönsaker i ugn , mums



Födelsedags barnet



Present 1.  2 pkt fästinghalsband till hans hundar.



Egna Foppa tofflor, så nu kan han låta bli mina.



Kaffe och Tårta efter maten, också mums.



Det tycker Maggan också.



Sedan blev det soffan :))

Ha det så bra Lena

Kommentarer
Postat av: Tilda & c/o

Hallå!

Vilka underbara vår bilder du har på din blogg, jag har oxå fotot lite "norrlands-vår-bilder" kika in på vår blogg:-)

Sköt om er!

2009-04-05 @ 14:33:31
URL: http://www.precioushills.se/
Postat av: Cilla

En sån där dammsugare har vi också, den är kanonbra!

Grattis till Janne, och självklart dyker jag upp i morgon! ;-)

2009-04-05 @ 17:53:10
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Cathrin

GRATTIS Janne! Lyckost dig som fick en sådan där fin dammsugare. :-) Jag har alltid vela ha en! Hoppas du får en bra dag.

Hälsningar Cathrin m familj

2009-04-05 @ 18:09:34
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Susse

Tack Lena för hälsningen på min födelsedag,(29)i vanlig ordning. Janne måste ha blivit jätteglad över sin dammsugare,sover du på soffan nu eller? Såg att du och syrran hade varit ute i skogen och utforskat......i skogen finns det konstiga djur och på Tomas kropp växer det roliga saker =D

Kram på er

2009-04-05 @ 18:41:28
URL: http://www.irmas.se
Postat av: Malin

Den där damsugaren är kanon! Den använder jag när jag damsuger Eddie. prova det på dina Lena man tar på det svagaste bara. :) ;) Grattis Janne!

2009-04-05 @ 20:08:04
URL: http://steffe.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha, och sen blev det soffan :))

GRATTIS Janne, så roligt att fylla år så!

Lena, den där maten såg super god ut!

Hoppas vi ses snart igen! Kram kram

2009-04-05 @ 21:39:10
URL: http://volkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0