I'm back

Hallo !
Nu funkar det igen??? konstigt det här med internet:)

Igår var vi och köpte en till present till Janne, han har tjatat om en ny jacka.
kan tala om att han har säkert 10 hund jackor av olika slag MEN ingen som denna!!!
Den var så dyr så nu är dammsugaren bara min.



Testade min kamera i bilen, jo jag satt i baksätet:)))



Rapporterna från valpar som har åkt börjar komma in.

Jag hörde att du var lite besviken Henrik, att han inte var rumsren och lydig i koppel , :)))

Ska jobba mer på det nästa gång.;))

Mina fungerar visst jättebra med stora syster Ester.

Cilla. lägg in din hemsida på länkarna hos mig.

Idag åker Vilma den vilda, pust.......


Nu ska jag fixa lite så jag bara kan ila till jobbet när Vilma åker.

Tjao  Lena

Sedan är det bara Victoria som ska till Moa & Helene, och Verner som ska bo kvar.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Yes I will fix it ;-)

2009-04-07 @ 19:46:22
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0