Hur kul är det ??

Ja men hur kul är det att ha tomt så här års???????????

Alla grannar verkar tycka det, skulle släppa ut hundarna + valparna på tomten nu på morgonen.
ja men det gick ju inte då ligger det en granne i häcken och krattar. Mina hundar går ju igång direkt.
Så det var bara att ropa in dem igen, ska iväg och gå en sväng med cathrin och hennes hundar:))

Igår kväll var Janne och Jag bjudna på middag hos fam Lundberg - Westin. Mkt gott och jättetrevligt. Tack !
Vi hade med en födelsedags present till Amanda som fyller år på måndag, då kan jag inte komma eftersom jag jobbar:(
Grattis i förskott  Amanda .
Janne fyller år i morgon (söndag),  Han har påsklov denna vecka. Det är bra så kan vi kratta vår tomt.

Valparna är verkligen flyttfärdiga nu, lever h-vete här hemma. Ska ev besikta dem i morgon, då kan de börja flytta.

Ska se om jag kan ta lite trevliga sol bilder idag.


Här kommer lite bilder ifrån dagen prommis



Den vackra hagen vid Såsta Gård



Grinden sönder körd av biltjuv under natten



Klarblå himmel,  me like :))



Idag fick vår 10 åriga Border Collie Fix följa med på svängen.
Till vardags jobbar han med Jessi i stallet.



Tänk vad man längtar efter dessa små blommor varje vår.



Kennel P´zazz  kommer, man ser bara hälften av hundarna.



Cathrins små valpar, kelly & twiggy



Badar i diket, glad att man inte har pälshundar:)))



Kelly



Kelly alias Lilla Skutt, jag tycker det passar så bra på henne, hon är aldrig stilla.



Vår vackra Ollie.

Ses   Lena

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi har tomt, men jag är glad att den inte är så stor ! Idag har det blivit rensning i rabatterna så man slipper att killarna drar ut skiten på gräsmattan. Ha ha !



Ha en skön dag i solen med alla hundar.



kram

2009-04-04 @ 14:45:59
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka underbara bilder Lena! Du är ju värsta proffset ju! Följer med och fotar näst gång!

TACK så jätte mycket, och jätte TACK för den fina presenten!! Snart är jag fjortis...

Gratta Janne från mig! Många som fyller år nu!





2009-04-04 @ 20:34:22
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Gollum med flock

Såsta Gård med omgivningen ser riktigt inbjudande ut. Ett riktigt stråk för hundprommenader.

2009-04-05 @ 09:44:46
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0