Frånvaro.

Ja nu har jag jobbat i 2 nätter och då är det lite ont om både ork & tid att skriva. Händer ju i och för sig inte mkt heller.

Janne har fixat med våra bilar de senaste dagarna. johannas så att den gick igenom besiktningen, min skulle få en ny koppling. Jo men är den klar till lördag eftersom jag ska till V-rås och ställa ut hundarna frågade jag.
Jo det ska den vara..... Idag så var det så att han hade fått fel koppling så den blev inte klar....
Men jag kan ta hans volvo till V-rås. Lite knöligt är det när man bara har 1 bil och Johanna ska till sitt jobb, jag kan ju gå till mitt, men Idag skulle jag på lönesamtal kl 14, sov nästa ingenting. Upp och duscha för att då upptäcka att en kattunge var borta!!!!!!!!!!!  Nisse satt på altanen och solade, hade inte sett någonting. Men han var säker på att den inte var ute !!
rusar runt och letar, tänker att den ska väl låta om den ligger och blir kall. Ett tag trodde jag att mormor katt "kissungen" tagit den. Men en kvart senare hittar jag den prydligt nerbäddad under alla kuddar i gästsängen.

Ja då var det bara att ila ner till jobbet för att prata med chefen, och höra hans förklaring till mitt otroliga lönelyft.
Ja men nu fick ju han inte säga något, det är fackets sak..... Vad skulle jag dit och göra.

Ringde Johanna som fick komma och hämta mig, lämnade hennes hos Linda & flickor.
Körde till affären och handlade, hem och städa.
Nu ska jag bada Anneli så att hon är fin tills imorgon, om en stund kommer Solan. Bra för då slipper vi hämta henne i morgon bitti.

Lina det finns en kattunge kvar. så du kan väl kolla om din kompis vill ha en. Ingen bråska.

Dagens bild skulle varit på chefen tänkte jag med glömde kameran hemma, när det blev så rörigt med kattungen.

Hittar på en annan bild.

Janne Grillar.



Middagen består av Gillad fläskkarré postatisgratäng och sallad.

återkommer imorgon med resulatat, om det går bra :)))))

                         /Lena

Kommentarer
Postat av: Christina

åh, får man bjuda in sig själv på grillat någon dag kanske?

såg gott ut och jag är väldig dålig på att grilla till mig själv.:D

2009-04-24 @ 18:19:36
URL: http://choglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0