Dåligt!

Igår blev det inget inlägg,:( dåligt...

Sara var här på förmiddagen och visade sin lilla Emil, tror han är 1 mån.
Sara är Jessica & johannas äldsta bästa vän som har hittat kärleken i Vetlanda av alla ställen. Så vi får inte se lilla Emil så ofta. Då kan man ju undra var min kamera var!!! Helt lost. satt bara där och höll i det lilla knytet glömde helt bort att ta kort. Hoppas Johanna gjorde det med sin kamera.

Sedan var jag en sväng förbi Österåker brukshundsklubb, tävlingar. Tyvärr så var de slut när jag kom. De skulle just börja med prisutdelningen.
Ett JÄTTESTORT GRATTIS till SYLVIA som vann och blev uppflyttad till elitklass.




Igår fick vi kattungar här hemma i huset.
kattis fick 3 st. Bilder kommer. Tror att pappan är en Border Collie ;)
Det är bara att boka, leverans om 10-12 v.

På kvällen gick vi en sväng på klubben, Cathrin och jag. För första gången som Anneli lekte för fullt med tibbe Vicky. Tibbarna är väldigt snabba så Anneli fick verkligen springa.





Gulle Ollie

ses/ Lena

Kommentarer
Postat av: Janne

Om det är så att det är en svart vit bordercollie som är fadern så vill jag ha språngavgift!!!!!

Janne

2009-04-21 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0