Dålig!

Jag tror jag fått svininfluensan.... Har haft ont i huvudet, yrsel och ont i min dumma bihåla i två dagar. Ingenting hjälper :(
Till råga på allt så är det lång arbets vecka. Ska jobba 52 ½ timme natt.

Idag var Jessi på återbesök hos ortopeden, han som sa att hon hade skavsår i knäna, nu ändrade ha sig. Röntgen visade ingenting onormalt, Men doktorn tyckte att de skulle operera iallafall. För att se om det är något fel ???
Ja ja han vet väl vad han gör.

Idag går anmälan ut till Ö-bybruk, får se vilka som ska åka med. sedan ska jag anmäla Verner och Ulrika till Bro håbo i maj.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund inna det är dax att gå till jobbet. Yes gå, bilen är inte klar.



Ses  Lena

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ojoj, stackre. Men då är du den första i Sverige! :)

Jobbigt att man ska behöva bli sjuk...

Krya på dig! Du får ingen kram :-)

2009-04-27 @ 22:53:50
URL: http://volkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0