KATTEN !

Nu  har Katten bott här i tre veckor. Kan säga att jag inte ångrar en sekund med denna roliga lilla prylen.
Han är jättemysig, gosig och älskar mig :))

Det sista är mkt viktigt :)

Han har fullt upp på förmiddagarna med att fara runt som en id..., På eftermiddagen sover han så sött och är sååå mysig att gosa med.
Har badat honom ett par gånger, det är väl ingen dröm men helt ok om man jämför med våra bonnisar.

Han blev jätteglad när valparna flyttade ner till vardagsrummet, hoppar in och biter valparna i nacken och brottas med dem. Nu är ju valparna bara 5 v och inte så jättemkt för att brottas. Vi får väl se om någon vecka om han tycker det är lika kul.

Några bilder på honom.



Han gillar jättemkt att titta på Tv, gärna fotboll.



Leker i påsen.



Plockar upp mina blomfrön, som jag ska ha nästa sommar.



Delar mat med en av valparna.


Nu får jag snart besök, har bakat :)
Ha det /Lena

Kommentarer
Postat av: Annagreta

Ja det är lite speciellt det här med kattungar och deras beteende, speciellt mot hundarna. Vi har också haft kattunge och valpar samtidigt, för många år sedan, och det var verkligen kul att se dem leka tillsammans. Blackie hade ju en kattkompis också när han växte upp, och de hade jätteroligt tillsammans, inte minst eftersom han var ensam valp.

Ni kommer säkert att få många god skratt i framtiden. Lycka till med den lille gossen, som verkligen ser jättemysig ut.

2009-10-06 @ 18:32:28
URL: http://www.tootickis.se
Postat av: Gollum med flock

Hund och katt är trots allt en oslagbar kombination. Det visar om inte dina roliga och fina bilder. Att katter är intresserade av fotboll var faktiskt nytt för oss. ;-)

2009-10-07 @ 08:08:16
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Nacho & Co

Den där katten verkar ju helCoool!!

2009-10-07 @ 08:29:50
URL: http://nacho.cybersite.se
Postat av: Cathrin

Vilka läckra bilder du tagit! Är han lite närsynt när han kollar på tv? :-)

Håll hummarna för mig i morgon!

Kraaaam

2009-10-10 @ 01:36:33
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Malin Tyresö

Vilket sött skrynkel du har investerat! :D Måste komma å pussa på den lille och små mopspuppar såklart! Ha de bra! Kram!

2009-10-13 @ 08:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0