Hembesök :)

Igår var Jag, Johanna & Cathrin hem till Carola & Therese i Skultuna en underbar sommar lunch.
Vilket härligt ställe de har, Tänkte köpa grannhuset, Carola tror inte att det blir så dyrt utan toa och vatten :)))

Vi kom som vanligt iväg rätt sent, hade ett ärende i Uppsala gjorde ju inte saken bättre, men vi tuffade in på tomten vid 13 tiden.
Jag hade tagit med en present till Carola, japp den svart/vita kattungen. När jag släppte ut honom så bleva han nog lite rädd för han låg resten av dag under vedboden:( Carola sa att han kom fram sedan men jag vet inte ja...... vill nog ha bildbevis.

Här kommer några kort från dagen.



Detta är det fina huset, ni ser poolen, Jo där trodde ollie att hon var ....... som kan gå på vattnet. Såg aningen förskräckt ut när hon började simma till Cathrin. Men det var värstings kul efteråt.







I faminjen bor det ett gäng amrisar också,





När Johanna plockade ut Lasse pudel så tyckte Amrisen inte att det var så kul längre. Inte så konstigt.



Den lilla kattungen sprang snabbt in under vedboden, för att ligga och kolla in de nya hemmet,
Therese lägger dit lite mat för att se om han vill komma fram.



Ni ser något litet vitt sträck i mitten av ringen , det är nosen.



Vilket härligt träd.

Sedan några snyggo bilder på "Ester" Puggens Queen Qristin, Hon är så lik vår gammla Doris.
Hon höll på precis som sin far med att jaga fjärilar, fåglar och allt annat i skyn.






Tack för en underbar dag, vi ses snart igen. Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Nacho & Co

Vilken mysig dag ni har haft! Ester e en söting.

Imorgon drar vi iväg på 2 veckors semester! Ha det bra så ses vi sen när vi kommer hem lagom till Norrköping.



/Nacho & Co.

2009-07-31 @ 11:02:45
URL: http://www.nogg.se/nachoman
Postat av: Nacho & Co

Oj, skrev min gamla webbadress! Nu är det rätt!!

2009-07-31 @ 11:03:35
URL: http://nacho.cybersite.se
Postat av: Katrin

Tycker helt klart att ni ska ta er en riktig funderare på det där grannhuset, indraget wc och vatten är överskattat:)det är ju så härligt att vara ett med naturen.

Vår lilla håla behöver absolut fler mopsar:)

Ha det gott

//Katrin

2009-07-31 @ 17:19:35
URL: http://www.nogg.se/Daisymopsan
Postat av: Susse

=) ja, man undrar hur det gått för kattstackarn. Men en underbar dag kan jag tänka mig att ni haft...

2009-08-02 @ 09:08:46
URL: http://www.irmas.se
Postat av: lina

hej , förlåt att jag stör igen . men jag frågade förrut hur mkt en moops kostar . och nu tittade jag in på er hemsida och det ståg att Siivas fabulous forever & Puggens Party girl "Pia" skulle paras v28 . när kommer valparna då ungefär ?

kram

2009-08-03 @ 19:34:52
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0