CHRISTINA 23 år ( lite för tidigt)

Min syster dotter Chistina fyller 23 år den 29/7. ;)))

Vi blev inbjuda på en tjej kväll på Patricia av min syster och Lotta. Denna kväll var Hummerkväll.



men först var vi på fördrink hemma hos Ulla och Lotta. den bor ett stenkast ifrån Mosebacke i en jättemysig etagelägenhet med en underbar utsikt.
Några bilder.



De bor i högst upp.



med en jättesöt liten innegård.



Utsikt från balkongen,



Utsikt med Johann på balkongen.



Jessica med Mormor



Mor & dotter, Christinas bästa kompis Kajsa med syrrans bästa kompis Kerstin.



Stora syster Ulla.



Johanna fixar håret på födelsedagsbarnet.



Otrolig utsikt från sovrumsfönstret.

Iväg till Patricia för en hummerkväll.



Efter, jättegott



Lite bilder ifrån middagen.





Christina & Kajsa



Mamma har lite svårt med det hårda skalet.





Jessica var som vanligt på partyhumör, efter x antal dagar på Gotland så var hon snart i rätt stämning.



Johanna tycker att det är lite jobbigt att se hur det ser ut i hummern.



var ju bra tvungen att ta en bild på hajen.



Varju också tvungen att ta en bild på Katarina hissens klocka när den visade det fina årtalet
1959...



Avslutar med en bild på johannas drink, Passade mig perfekt, men jag körde:)
Hade jobbat två nätter och sovit väldigt lite, så det blev en tidig kväll.
Men vissa andra fortsatte till en Kareokebar och var hemma vid 2-3 tiden i natt.

Tack Ulla och Lotta för en jättetrevlig kväll

Ha en bra dag   Lena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för skjutsen!!! Jag var oxå ganska trött igårkväll....men så trevligt och gott det var! Härliga tjejer du har!!!

Snor några bilder av dig. Tack, tack.

kraaam

2009-07-23 @ 15:46:22
Postat av: Amanda

Ååh vad mysigt och vad fina alla var!! :)

2009-07-24 @ 16:55:06
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: lina

mysigt ni ser ut att ha haft de :)

jag undrar om man skulle vilja köpa en mops från er , hur mycket kostar den då ?

hare bra !

2009-07-24 @ 19:43:12
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Susse

Vilken härlig tjejkväll, där hade man velat vara med och käkat gott....

2009-07-24 @ 21:18:32
URL: http://www.irmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0